Bugun normal kontrolum vardi 40+0..gunumuz tamamlanmis ne zamn gelecek diye normal muayene icin doktora gittm..nst ye bagladi sancm görundu..cati muayensiyle 3 cm acikign var dedi ama cok sancim yoktu…hastanede beklemek istemedim eve gittim sicak bir dus aldim evde yurudum falan
.hafif sanci gelip gidiyor ama adet agrisi gbi..sonra esime hastneye gidelm dedm gittgmzde 4 cm acikligin var dedi…sadce 5 dakika suni sanci takip o agri da oyle dayanilmayack gbi degil o esnada epidurl yapildi 10 dakka sonra kuş gbi hafifledm…hic agri yok misler gbi sancim var ama ben hissetmiyorm…alttan muayene etti tekrar ama epidural oldugundan hic canm acimadi hissetmedim bile…bir saat icinde 8 cm ulasti sonra dogumhaneye alindim ebem surekli ikinmami istedi ama agri olmayinca ikinma isini pek beceremedim..yarim saat sonra kizimk kucagima aldim..ama sifr agri…tabi ic dokum hassas oldugu icin yirtilmam olmus biraz..ama zerre aci hissi yok…doktorm cok guzel dikis attm dedi…suan merak ettgnz icin yorgun halimle eksik cumle kullanarak anlattm..cunku cok yorgn ve uykusuzm