İyi geceler güzel anneler ve anne adayları 🌸 Temmuz ortası gibi doğumum olacak nasipse . Külot bezin (depend) rahat olacağını düşünüp hastane çantama koymayı düşünüyordum fakat annem sıcakta rahatsız edeceğini pişik bile olabileceğimi söyledi 🙊
Hangi ürünü almalıyım ?
Siz ne kullanacaksınız ?
Gece boyu ped daha mı makbul olur ?
Fikirlerinizi , önerilerinizi merak ediyorum 🐣