Benim de öyle canım kaç haftadır gidiyorum kilosunu 3200 lerde söylüyor terazi değil ult diyor tahmini söylüyorum fazlada çıkabilir eksikte cikbilir artı eksileri var diyor bende ne diyeceğimi bilemiyorum 40 haftaligim bu arada cuma günü ins doğum olucak benimde bekliyorum en iyisi doğumdan sonra göreceğiz diyorum bakalım 🤷