Kızlaaar 🥺 Dün gece ceyranda kaldım ve bugün boğazlarım deli gibi yandı. Şuanda bademciklerim şiş,iğne gibi batıyor ve aşırı derecede rahatsız ediyor. Bu sebeple uyuyamıyorum. 21 haftalık hamileyim. Boğaz pastili kullanma da sakınca var mı? Kullananlar benimle iletişime geçebilir mi? Nolur biri yazsın