Arkadaşlar merhaba😊 25+5 teyim. Koşuyolu medipol de Dr. Sinem Beden Ay’a gidiyorum. Gayet memenunum ama süreci henüz konuşmadık. Ben normal doğurmak istiyorum Allah kısmet ederse🙏🏻 Sinem hanıma daha önce giden var mı? Normal doğumcu mu sezeryan taraftarı mı merak ediyorum. Şimdiden yorumlarınız için teşekkürler🥰