Tgcaltn kese rahimden erken ayrılıyor demek bu, ayrıldığı noktadada kanama alanı oluşuyor. Benimde başıma geldi 3 aylıkken. Bolca dinlendim vajinal yolla progestan kullandim ve proluton iğne vuruldum haftada bir. Sonra geçti şükür şu an 39+3 teyiz. Dikkat edin kendinize ağır kaldırmayın asla , dinlenmek çok önemli.