Merhaba kızlar iyi akşamlar ben geçen haftadan beri iğne vuruluyorum aşılama tedavisi için bugün kontrol icin gittim yeterince büyümemiş dedi ve merional diye 2 tane iğne verdi 150 mg sabah vurundum iğneyi yarın da vurulcam pemsembe tekrar çağırdı ama benim agrim var yumurtalik kısmim ve rahmimde bu normal mi kızlar birde mide bulantısı