Ceysem4545 bnde hiç 2 isim düşünmedim tek istiyordum ama kendi istediğim olsun diye aklıma geldi. Tek başına derin koyamayacağım için de pek hayal ettiğim gibi olmayacak en iyisi yine tek isim ama az önce yorum yapan arkadaşın dediği gibi Asya Nil de hoşuma gitti 2. İsim kısa olunca sanki daha iyi duruyor. Fikriniz için teşekkür ederim