Kizlar iliskiye girmistik kan geldi 11 gun vardi doguma doktora msj attim cewap wermedi arasam mi bilemiyorum sanci basladi gibi hafiften cok cok azcik ya korktum korkuttum kendimi ondan yada gelicekmi kizim artik melegim doktor kanama su vs bisey olursa hastaneye gidin demisti direk uzandim yatiyorum simdi napsam bilemedim boyle olan varmi