Kzilar memlkette annemin yanında dogumum olacak kırkım çıktıktan sonra evime gideceğim fakat ana kucağı falan almadim. Pusette istemiyordum yük olmasın giderken diye ama malum Ekim ayına doğumum Puset almam şart gibi geldi bana SİZLER NE KADARA VE NERDEN ALDİNİZ KULLANIŞLI Mİ? yardımcı olur musunuz?