Kızlar 36 haftalık hamileyim 34. Haftamdan itibaren açılmam var 3-4 gün önce hastaneye gittiğimde 3 cm olmuştu bugün sancılarımda ağrı şiddeti arttı biraz ama normalde adet sancısı gibi bi ağrı cekiyodum birkaç saattir abartılcak bi ağrı olmadı ama midem bulanıyo başımda sızlama var ve soğuk soğuk terliyorum sizce doğum belirtisi falan olabilir mi ?