39haftalik hamileyim sabah nstde tek sancı çıktı 100 civarında. Doktordan geldiğimden beri adet olacak gibi ağrılar giriyor bu saate kadar hep. Doktor yarın için tekrar çağırmıştı açılmaya bakacak.
Bebegin hareketleri normal.
Kasılma sayacı tutmaya çalıştım ama yapamıyorum sanırım aşırı düzenli değil. Ama aralıkları çok uzun da değil.Su ya da kanama yok
Sormak istediğim acaba sabaha kadar böyle sancıları çekmenin bebeğe zararı var mıdır? Bunlar doğum sancisi mi??