Aseeelinannesii Kızlar burda doğum yapan varmı acaba doktor tercihi konusunda Nilüfer Yüksel hanım Ve Mehmet Boz arasında çok kararsız kaldım fikirlerinize ihtiyacım var 🙏
ZEHRASEYMA maya kadin dogumda bayan bir doktor var adini hatirlamiyorum aksaraydaki en iyi doktorlardandir onu oneririm
Minikannesi00 Aseeelinannesii bu da artık biçok doktorda huy haline gelmiş ,konuşmaya halleri yok nerdeyse
Ayca6868 Aseeelinannesii Allah var cok ilgili cok konuskan her gitmem de detayli ultrason gibi bakiyor cok kalabalik olursa almiyor esi ama en son gitmem de esimide aldi bebegi gorsun diye ben mehmet bozada gittim.hic.memnun kalmadim