1 - 2 hafta daha yüz üstü yatmanda bir sakınca yok canım. 15 haftadan sonra sırt üstü de yatmamanda fayda var. Hele ki 3. trimester döneminde kesinlikle. Sadece sağına ve soluna yat. Sırtındaki toplar damarları sıkıştırıp bebeğin ve senin kan dolaşımını çok kötü etkiliyor. Sırt kısmına küçük bir yastık sıkıştırabilirsin. Yada hamile yastıkları var her bölgeni ayrı ayrı destekliyor, ben şimdi ondan kullanıyorum 17 haftalığım, çok rahat ediyorum b