sehrikarabulut Piyenses1111 bende ikinci sezarynmı olucam nasipse hemde epidural ilkinde uyanmam gec olduğu için ikincide doktorum kesnlikle uyanık olcaksın dedi bakalım heycanlıyım korkuyorm🙄😊
Kalayciseymaa Piyenses1111 ben şimdilik korkmuyorum 22. Haftadayım ama doğum yaklaşınca hislerim değişir mi bilmiyorum ilk sezaryenim hamd olsun çok rahat geçmişti kendi ihtiyaçlarımı kendim görmüştüm inşallah darısı bu doğumuma🌼
Ozzz Piyenses1111 ah o rahatlıktan az banada göndersen hiç fena olmaz hani😂 Kaç haftalıksın bu arada☺️
Piyenses1111 Ozzz 33 cnm sen kaç haftalıksın aman tek derdim oğlum valla özlerim dayanamıyorum aklıma geldikçe doktor 38 de yapalım dedi bende ısrar etmedim ilki 40 da olmuştu ztn
hilalmurat3362 Bende 2. Sezeyanı olucam galiba ama acaba hala normal doğum yapabilirmiyim diye düsünüyorum
Piyenses1111 hilalmurat3362 ssvd yapan hastaneler var doktorlar Ama buralarda duymadım hiç cnm İzmit İstanbul o civar malum çok da pahalı durumun varsa git tabi araştır ama bizim Okadarda müsait değil durumumuz
Ozzz Piyenses1111 aynen benimde ilk 40ı bulmuştu şimdi ne zaman alır bilmiyorum daha konuşmadık doktorumla .35+2 yim bende
hilalmurat3362 Piyenses1111 yaa bizimde değil.malesef :( onun için ekstra ücretmi ödeniyo bunu bilmiyordum
Piyenses1111 Bilgebalta amin inşallah cnm rahat ol ya korkma bence ilkinde bende çok korktum tansiyon tavan oldu
merve90 Sezeryanda hiçbişey yokta sadece ilk kalkış zor oluo bnm kızımda 2yaşında erkem doğum riskim var bakalım nolucak 27 haftalık hamileyim
Piyenses1111 merve90 evet ilk kalkış zor ama benim göbişim var valla dikişin üstüne düşüyordu ama inat ettim o hastanede ne kadar yol yürüdüm allah bilir öyle doğruldum bu sefer de uzun uzun yürüycem yürümek kan akışını hızlandırıyormuş
merve90 Piyenses1111 tabi bende sabah kadar yürüdüm ertesi gün hastane çıkışı e beebkte gezmiştim mama almaya girmiştik
merve90 Piyenses1111 tabi bende sabah kadar yürüdüm ertesi gün hastane çıkışı e beebkte gezmiştim mama almaya girmiştik
sevimlieyuboglu61 Piyenses1111 19.5 aylık oğlum var ve 16 haftalık hamileyim. Şükür 2. Sezeryandan korkmuyorum 😌🤲
Piyenses1111 hilalmurat3362 ben hiç araştırmadım ama cnm ama istanbulda çok var yapan orda doktorlar var bizim burda yok maalesef ama olsada pahalı tabi maalesef buralarda okudum postlarda ücreti yüksekti