Duygu99 Ben 2 adet aldım yeterli mi sizce yoksa bikac tane daha alayım mı 2 tane almamın nedeni ise kayinvalidem yenidoğdugunda giydireceğim yelek örecek diye ama yine de büyük örer sanirim
Hazalperi Duygu99 penye ortam sıcaksa iyi olur bence yün yelek herzaman giydirilmez ben 4 tane aldım kusar falan diye
Babyy1S Duygu99 2 tane yeter bence ev sicak olucaktr disari cikarken giydirilmez ben de 2 tane aldm örme kullanmicam boynunu tahriş eder yeter bnce evin icinde kullanmaya
Babyy1S Duygu99 benmki de kiş aralik 14 de tahmini dogum benm icin yeterli evin sicakligina guvendigim icin usimicegine eminim 2 tane daha alin yetmicekse eger size fazladan zarar gelmez