Letl Kbratekel canim bnde 23 haftaligim yavas yavas basladim yani malum onumuz yaz fazla sicaklara kalmak istemiyorum bnce sende basla yani 😀
HlyaSinanAk Kbratekel bugun 27 haftalik olduk iki alt iki ust sapka almistim iki hafta once 🐣 insallah haftasonu baslamayi dusunuyorum tam anlamiyla 🐞🐞 besik falan Allah izin verirse haziran temmuz basi gibi
Esra16 Kbratekel 21.ci haftadayiz alincak cok az seyimiz kaldi bile bizim dayanamiyorum gorunce cunku😂
Melisct94 Öyle düşünme bence beğendiğini al abartmamak şartıyla 🤗 Sonuçta 6-7 aydan sonra almaya başlasakta Allah göstermesin nolcağını hiç birimiz bilemeyiz. Ayla sınırlandırma kendini canım benim fikrim tabiki. 😇
Melisct94 Kbratekel O hepimizde oluyor canım bende başlamadım henüz ama cinsiyetini öğreniyim hemen başlıycam insan gördükçe dayanamıyor 🙈
Heather Kbratekel görüp beğendikçe alıyorum işte hiç düşünmedim haftam daha erken diye🙂 bişey farkedeceğini düşünmüyorum ha 10. Hafta ha 30. Hafta😊 içinizden geleni yapın bence hamileliğin en keyifli yanlarından biri bebek kıyafeti almak😋😁❤
Melisct94 Kbratekel Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım inşallah. Alacaklarınıda sağ salim giydirmeyi nasip etsin inşallah Allahım. 🙏🏻😍
Tugba1 Ilk gebeliğimde 6.aydan itibaren almaya başladım şimdi 30 dayandım amaan alırım diyorum 🤣2. Gebelikte hazırdır diye düşünmeyin yine bir sürü eksik oluyor 😓
Aysegulunlu Agirlasmadan hazirla bence 28de basladim hazirlamaya anca hazirliyosun 35deyim suan yuruyemiyorum sona birakma