Kızlar 1 ay önce doğum yaptım. Bugün bebeğimin aşısı için sağlık ocagına gittim. Hemşire dediki spiral taktıracakmısın bende dedım evet çünkü bebeğim rahatsız rahat bı 5 6 sene cocuk istemiyoruz eşimle. Bebeğimle ilgilenmek için. Ben dedim 40ım çıksın gel dedi doktor oda dedı ne 40ı sezeryanlılara 2 aydan sonra öneriyoruz. Kızlar siz ne zaman taktırdınız. Doktorum 40 gunden sonra olur demişti hemşirede 2 aydan sonra takıyoruz diyince kafam karıştı.