TugceErsl Merhaba kızlar bu tahlilleri nerede yaptırdınız? Devlet hastahaneleri yapıyor mu? Istanbul Avrupa tarafinda olanlar bilgi verebilir mi lutfen?
glsmmc TugceErsl evet bütün devlet hastaneleri yapıyor kadın doğumdan randevu alabilirsiniz ya da enfeksiyon hastalıklarından
gokcecan TugceErsl gebeliğimi bildirmek için sağlık ocağına gittiğimde kan vermiştim. Sonuçları görünce farkettim toxoplasma faln vardı. Özelde de dr isticektş hatta pahalıda bunlar bu sonuçları gösterince isteyemedi. Bende şaşırdım beklemiyodum sağlık ocağından böyle şeyler :)
TugceErsl Cansu1035 tmm canim yarin gideyim bi saglik ocagina doktorum enteresandir saglik ocaklari yapmiyor dedi sorayim bakalim yarin bi tesekkur ederim.
Cansu1035 TugceErsl sağlık ocağı hepsini yaptı sonucları kadın doğuma göstermiştim hatta rubella da sorun vardı özelde avidite diye bir test yaptilar şükür bisey çıkmadı sağlıkla gelsinler😇
TugceErsl Cansu1035 ilk ogrendigimde saglik ocaginda kan tahlili yaptirmistim ama boyle birsey yoktu testte merak ettim simdi umarim yapiyorlardir 🤔
tosbik2605 TugceErsl sağlık ocakları yapmıyor canım devlet hastanesinden randevu almalısın, sağlık ocakları sadece genel rutin değerlere bakıyor.
TugceErsl tosbik2605 devlet hastahanelerinde de randevu yok nasil yapicam sasirdim artik ya ozel hastahaneler ciddi yuksek mebla istiyor 😐
TugceErsl tosbik2605 yok tatlim baktim full dolmus talepte bulundum 2bucukta bosluk var olarak uyari geldi o saate aldim bilmiyorum ac gidicem o saate kadar nasil olucak umarim bir sorun yasamam 😑😐
tosbik2605 TugceErsl aç olmam gerekli değildi bu testler için yanlış hatırlamıyorsam ama bence yine de bi sor boş yere aç kalma çünkü bunlar işte vücudunda bazı mikroplara karşı yapılan testler işte örnek veriyorum çiğ yumurta, yeşillik gibi