Gazo Hamiş anneler bio oil yağ kullanan var mı 36. Haftamdayım karnımda çatlak olmadı ama yan tarafımda kırmızı kırmızı oluşmaya başladı şuana kadar iyiydi içerik olarak tam bilmiyorum ama zararı var mı bilen 🙏🏻
Gazo Emin olamadım zararı var mı diye bu zamana kadar badem yağı ve bebek yağı kullandım onlarda sanırım işe yaramıyor artık son haftalarda çatlağın olması üzdü
Balbocegi_ Gazo badem yagimi daha da tuy yapiyor ve catlagi asla geçirdigi yok canim salaklik edip kullandim onun yerine zeytinyagi kullansaydim daha iyiydi en azindan cildimi beslerdi faydasi dahi olmadi