Merhabalar ben yeni katıldım aranıza birşey merak ediyorum bende pko var. Adet düzensizliği yaşıyorum ve geçtiğimiz cuma adet sökücü almak için doktora gittim kan tahlili yaptı ve hamileymişim🙈 sorum şu ben en son haziranda 9 unda adet oldum. Ama çok yeni dedi değerim 133.1 çıktı acaba bu değerden ne kadarlık hamile oduğum belli oluyormu ?🥰