Merhaba hanimlarrrrr bayağıdir doktoruma girmiyordum dövizden dolayı bu ay adetim çok gecikti zaten düzensiz oluyorum ama çok şüphelendim doktora gidiyim dedim gittim doktorum progestan kullanmamı söyledi 5 gu n kullandım 4 gün geçti vitireli hâlâ olmadım
Gebelik olabilir mi sizce yoksa adet olur muyum bu progestan ne zaman söktürüyor ki çok merak ettim sizlere danışmak istedim kullanan varsa bu şekilde olduysa lütfen yardımcı olun❣