Kızlar mustela en temiz ürün bende çok araştırdım. Evet çok pahalı ama bir kere alıyorsunuz 1-1,5 yıl gidiyormuş kullanan arkadaşlarım hep öyle diyor. Bir kereye mahsus alınabilir bence. Zaten yeni doğan bebeğe çok fazla ve her banyosunda şampuan sabun vs kullanmamanız gerekiyor