sulenesemin Hanımlar 33 haftalık hamileyim ara ara kalbime ağrı saplanıyor iğne batmış gibi daha önce yaşayan var mı? Bebek kalbi de sıkıştırıyor mu acaba?
Ylmzelif sulenesemin aynı durumu bende yaşıyorum. Karnım kasılırken kalbimde de bi kasılma oluyor arada bir çarpıntımda oluyor. Burada kalıyım belki bizim gibi olanlar vardır.
HilalG sulenesemin bende de oluyor böyle sanki kalbime kaburgalarıma baskı yapıyorlarmış gibi biraz yürüyünce yana yatınca hafifliyor ama tekrar oluyor 3-4 günde bir EKG de çekildi bir şey çıkmadı sanırım bebek baskı yaptığı için iki üç aydır böyle benim
Zeynepgnc sulenesemin canım bu normal şimdi bebişin büyüdüğü için mideye baskı yapar buda kalbi etkiler bende de öyle olmustu ama sen yinede doktoruna bir danış bakalım ne diyicek
HilalG sulenesemin Kalple ilgili birşey demedi mideniz yanıyorsa oda yapabilir dedi ama bilmiyorum öyle bişey değil sanırım sıkıştırıyor
sulenesemin HilalG anladım bende de sanırım genelde gaz sancısı olduğu günlerde oluyor midem zaten yanıyor da hazımsızlık vs yaşadığım zaman kalbime vuruyor gibi emin de olamadım devam ederse kalp doktoruna giderim
HilalG sulenesemin Bende emin olamıyorum işte sebebi ne ya sıkıştırıyor ya da evet mide yanması da yapıyor olabilir son 2 ay kaldı bakalım hayırlısı ile gelsinler 🤲
sulenesemin HilalG amin amin inşallah evlat içim her türlü sıkntı çekilir sağ salim kucağımıza alalım da inşallah
sulenesemin Zeynepgnc zaten sürekli olmuyor ama olduğunda da ben korkuyorum işte tedirginlik oluyor bişey mi oldu fln diye yine de sorcam doktoruma