2artiikizannesi Meraba kizlar bı sorum olacak düz yatağa uzandım mi sanki kasık bolgemde biseyler hissediyorum yada bn mi yaniliyorum acaba 19.hfta içinde 3.gebeligim szlerdede oldumu yaniliyormuyum ki ya 🙄
Srhtzlyh 2artiikizannesi benim ilk gebelik olmasina rağmen 17 den beri hissediyorum sizinki kesin bebek hareketidir. Ilk gebeliklerde geç hissediliyormuş diğerleri daha erken hissedilebiliyormuş😊