Kızlar 5 aylık hamileyim, detaylı ultrasonda herşey gayet yolunda çıktı şükür. Tekmelerini fazla hissediyorum dediğimde plesentası arkada dedi, yani benim sırt kısmıma doğru arkada demek istedim, rahme yakın anlamında değil. Bir sakıncası olur mu doğum zamanında. Bebek büyüdükçe aşağı kayma durumu var mı ? Normal doğuma engel midir ?