Minnak20 Demir1 ben ve arkadaşım kullandığımız ilk ay hamile kaldık ayrıca ovilasyon testi ile gebelik takibi yaptım
EsEf Demir1 ben. Canım 2 ay kullandım rezerv azlığı problemim vardı ama macun yanında omega3 takviyesi de alıyordum ikinci ay hamile kaldım şuan 15 haftalığız 🤗
Hilalokanalkin Minnak20 Damlasevgiaknc canım benimde adetlerim düzensiz en son 8 mayısta oldum hala hasta olmadım bende pco var yumurtalarım tembelmis yumurtluyorum ama çatlamıyor büyümüyor regl de görmediğim için atamıyorum bugün c life macun aldım ve kullanmaya başladım adetimi düzenlemek icin yumurtlama günümde birakmalimiyim yoksa devam mi etmeliyim sen ilk ay nasıl kullandın?
Minnak20 Demir1 benim herhangi bir sağlık problemim yokta boş gebelik geçirdim kürtaj oldum rahmimi temizlesin diye almıştım oda işte yaradı
Cansu87 Minnak20 hamilelik belirtilerin nelerdi canim bende bu ay c life kullandim ve ovulasyon takibi yaptim bat 28 agustosta 🤲🏻💛
SeldaSngl Bende ve eşimde hiçbir sorun olmamasına rağmen 1,5 sene denedik olmadı. Kullanıp hamile kalan bi arkadaşımın tavsiyesiyle denedim kullandığım ay hamile kaldım. Faydası olduğunu düşünüyorum. Bol su ve günde en az 20 dk yürüyüşle kullanın
Minnak20 Cansu87 kuzum uykuya meyil göğüslerde hassasiyet akıntı artmıştı ve ben adete 6-7 gün varken öğrendim hamile olduğumu
Minnak20 Hilalokanalkin kuzum clife adet olduğun ilk gün başlıyorsun kullanmaya yumurtlamayı gördüğünde bırakıyorsun ben öyle yaptım birde en az 2,5 litre su içmen lazım 30 dk yürüyüş yapman lazım o sayfada baya okudum adet düzensizliği olanları düzenliyor
Mormenekse34 Ben de bu ay basladm reglimin 4.gunu itibariyle, bi sorunum yok 2 yildir gebe kalamiyorum Ayni zamanda inofolic combi de aldim Gebelik nasip olur insallah💜
Minaliy Mormenekse34 inofolik bende kullanıyorum canım 2. Kutudayım inşallah birlikte güzel haberleri alırız. Çok umutluyum bu ilaçtan destek olalım birbirimize ☺️🙏
Mormenekse34 Minaliy ben birkac ay once bi kutu toz olandan kullanmistim, bu ay kapsule basladm 2 tane ictim henuz bakalim sebep olur da nasip olur insallah