Ben şeker yüklemesi yaptırdım ve yüksek çıktı yaptırdıktan sonra 1 hafta ağır gribe yakalandım o yüklemeden sonra resmen elin ayağım çekildi doktor 2. Testi önerdi istemedim o zaman açlık tokluk şekerine bakalım dedi baktırdım normal çıktı yine de garanti olsun diye evde de 1 hafta boyunca şekerimi kontrol ettik (parmaktan kan alınma yöntemi) o sonuçlarda gayet normal çıktı yani anlayacağın boşu boşuna şeker yüklettim. Herkeste aynı etkiyi yapmaz belki ama şeker yüklemesi bildiğin bayılttı beni elden ayakta düşürdü istersen sen de ilk etapta açlık tokluk şekerine baktır canım ama tabii ki karar kesin.