Busekrkmz 81anne 24.hafta da başlıyor diye biliyorum canım. Hatta benim doktorum biraz daha erken yapmıştı bana ben kilolu hamile kaldım o yüzden.
Cnsuyakan Babyy1S yok cnm erken değil ya beni normalde aile hekimindeki ebe 22. Haftada çağırmıştı ama genelde 24 te yapılıyor diye bende bekledim iki hafta iki gün snrada yaptiricam
Babyy1S 81anne benim ki gayet iyi ciktı kilosu boyu da iyi dedi aclık 70 tokluk 120 dedi sizinki ne cikti
hulya_sncr47 81anne Bnde yarın 24 haftalık olucam Pazartesi kontrolüm var bide şeker yüklemesi için gün alacağım zaten 24 28 haftalık arası dedi doktorum bakalım randevu hemen bulurmuyum ne olur ne olamaz erken gideceğim 🤗🤗