Merhaba sevgili anneler bugun doktor kontrolune gittim 10+3 doktorum kız gibi geldi bana görüntü dedi ama hic kesin bisey yok daha erken dedi biraz heycanlanıp sevindim fakat kendimi cok inandırmak istemiyorum sağlıklı olması yeterli sizlerde degisiklik oldumu sonrada bu tarih cok mu erken biraz bilgii lütfen 🌸