momofgirlss Yaseminakkoyunk ilk gebeliğimde 35te falan başlamıştım. Bunda 30da başladım düzenli yemeye 😊
Mervee09 Yaseminakkoyunk canm 37 de başlayabilirsin dedi bana doktor bende suan 36+1 im seninde az kalmış 37 olduğun an başlasan günde 4 tane falan olur herlde bide günde 2 fincan ahududu çayı içiyorm ben doktorm başlattı
Yaseminakkoyunk Cnnumt doğum zamanı gelmiş kadınların yemesi doğumu kolaylaştırdığıbı duydum buradan ve çevremden. İyi geliyormuş ve kolay doğum olmasını sağlarmış
3506 Cnnumt Özellikle hamileliğin son dönemlerinde düzenli ve ölçülü olarak hurma tüketmek, rahmin doğal bir şekilde genişlemesine yardımcı olur. Bu da normal doğum için büyük bir destek sağlar. Ben de sizinle birlikte öğrenmiş oldum 👍🏻😅😊♥️🎈🤲🏻🧿
Mervee09 Asn yok ahududu yaprağı çayını içiyorm doktorum söyledi baya bi aktara sordm hiç bi yerde yoktu bende trendyoldan sipariş verdm iki paket