Patiiiiinnnn Kızlar merhaba Doğum yardımı parası için işyerimi başvuruyor yoksa bizzat bizmi başvuruyoruz. Eşim aile ve sosyal politikalar bakanlığına gitti işyeri başvuru yapıyor dedi bende Doğum raporunu gönderdim işyerine hala ses seda yok