Burcu255 benim de aynı durum var 2 ay önce ilerde dediler kuruyemiş falan yemeyi kestirdi şimdide geri doktorları çok fazla bu konuda dinlememek lazımmış onu anladım sağlıklı beslenme sonucu zaten ideal kilo alınır süt e falan yüklendim ama iş e yarar mı bilmiyorum ha birde doktor bu durumun kötü bişey olmadığını doğumu kolay yapacağımı söledi umarım….