Irmo_17 kizlr disimde apse var antibiyotik largopen 1g yazdi dr icince yine ilthp tekrarlarsa die korkuyorm tedavimi dogum sonrasina birakmak istyorm cunku siz kullandz mi bu antibiyotigi
Girlpowerbabe Irmo_17 benim 9 haftalıkken apsem oldu 5 gün doktorumun verdiği antibiyotiği kullandım geçti bir sıkıntı olmadı doktorlar hamileliğe göre antibiyotik veriyor korkma icin rahat kullan:)
Hamissanne Irmo_17 bende korkuyorum ama çok şükür suanlik yok bi sknti sende düzenli kullan ilacını. Dis ağrısı çok kötü bisey rabbim kimseye yaşatmasın hele ki hamileyken