ecemnur 8 hafta 4 günluk hamileyim sağ boslugum ve kasıklarim kiramp giriyor ve sancılaniyor neden olabilir😿
Gulferah ecemnur bende senle ayniyim canim 8+4 kasiklarima bisey batiyo gibi oluyo ara ara ama agri falan yok😏🤗
bebekkaradag ecemnur Doktorunuza söylemeyi ihmal etmeyin, benim de 10. haftamda oluyordu magnezyum verdi çok şükür şimdi rahatım🙏🏼🙏🏼
ecemnur Gulferah bende agrıda oluyo ne güzel aynı günler💕😗allah sağlıkla kucagina almayi nasip etsin tatlim
Melisct94 8+5im Bende de oluyordu doktoruma sormuştum. Normal bebeğin yerleşiyor artık demişti normal yani canım. ☺