40+5 olan kızçem bir türlü gelmek istemiyordu … en son hastane kontrolümüzde doktor parmak kadar küçük bir açılma var yazarak doğumhaneye yatısımıızı yaptı. Ancak zerre sancım ve agrım yoktu .. başlarda hersey güllük gülistanlıktı. Ta ki suni sancı dedikleri o mereti Ebeler yerleştirene kadar … Başlarda yine hissetmedim agrı olmadı . Ebeler gezindiğimi hiç agrım olmadığını görünce tekrar bakmak istediler .. o yerleştirdikleri neyse adını şu an çıkaramadım İlaç iyice aşagı inmiş fazla dolanma sen yat dediler .. üzerime gelen bütün hamile bayanlar doğurup gidiyorlardı .. sıkılmaya başlamıştım iyice .. sabah 9 da yatış yapmışlardı akşam saat 5 den sonra ağrılar başlamıştı ancak çok sık değildi . İçeriye telefonumuzu ve yakınımızı almamışlardı . Tek basımızaydık . En son eşim güvenliği yollamış Bi bi bakın içeri aldılar kaç saat oldu haber alamıyorum diye . Eşimle annemle konuştum kapıya geldiler . Sancılar baya artmıştı . Beni çıkarın bakın burda ölürüm içinize Batar diye yalvarmaya başladım . Gel gelelim pek bişey yapmadılar 😂 . Gecenin bir vakti çıkarsak nereye götüreceğiz seni her yerde aynısı olacak sabret nolur dediler . Ben agladım annem ağladı 😔 Artık saat 12 ye geliyordu sancılar 2 dakikaya bir düşmüştü . Yani size hersey çok güzeldi hiç acı sancı hissetmedim demek moral vermek isterdim ama lütfen herseye hazırlıklı gidin herseyi göze alın . Hele canınız da tatlıysa tamamdır .. sandalyeleri hasta yataklarını sıkmaktan ne gücüm ne dermanım kaldı . En son bi ıslaklık hissettim . Meğer suyum gelmiş . Geldiler serum un içine bi ilaç yaptılar . 15/20 dakika geçti geçmedi bilmiyorum ıkınma hissi başladı . Başlarda bekle ıkınma çocuğun kafası şişer dediler ama his gelince ıkınmamak mümkün değildi . Gece 2 de eşim asagıda haber verin gelsinler dedim . Dogum başladı dediler çatala aldılar . Ve sancılardan sonra doğum bana daha kolay geldi . İnanın sancıları çekmek daha zordu benim için .. üç Dört ıkınma sonucu meleğim geldi … onun mutluluğu ile dikiş atarlarken onları bile hissetmedim . İğneyi yaptı ancak uyuşmayı beklemeden dikiş atmaya başladılar .. ha bu arada devlet hastanesinde yaptım dogumumu . İlçemizde özel hastane yoktu . Bi de özelde gittiğim doktor senin doğumun kolay olur çocuğun yerleşmiş kanala dediğinden birazda onun gazına geldim sanırım .. sonuç olarak 07.08.2020 saat 02.15 de meleğimi doğurdum . Sabah bağırmaktan zorlamaktan bogazımın şiştiğini ve yutkunamadıgını anladım .. Şimdi 17 günlüğüz ama onun mutluluğu herseye değermiş … ❤️❤️
Benimki zor oldu ama inşallah sizler zorlanmadan ellerinize alırsınız yavrularınızı😍 hersey gönlünüzce olsun…