İyi akşamlar kızlar. 23 haftalık gebeyim sanki doğurmuşum gibi gögüslerimden süt geliyor. Ne giyersem hep sarılı beyazlı süt oluyor. Şu günler daha sıklaşmaya başladı durup dururken akıyor. Bu durumu yaşayan varmı acaba bebeğimin sütleri boşa gidiyor çok üzülüyorum sütüm kalmıycak diye 😭