Cemrreedemirci İyi akşamlar 2li tarama iyi çıkıp 3lü yaptıran var mı? Gerekli mi? Doktorlarınız yaptırmanızı öneriyor mu? Bilgilendirir misiniz beni.
Meriwa Cemrreedemirci 2 lim cok düşük riskliydi iyiydi sonucum doktor 3 lü dedi bende sizin gibi şaşırdım iyi cıktı gerek varmı dedim hepsinde ayrı değer bakılıyor demişti 3-4 lülerimi de yaptırdım cnm ben doktorumu dinledim içim rahat şükür sizin fikriniz yine de
Kuzeyufuk Ben bugün 2li yaptırdım. Doktorum ultrasonda gayet iyi hersey dedi birde kan verdim. Hemşiresine 3lü taramayı sordum doktorumuz 2li iyi çıkınca 3lüyü gerek görmüyor dedi
Cemrreedemirci Hekimler arasında ayrım var galiba kimisi gerek yok sıkıntı varaa 4lü ve amniyosentez diyor kimisi de 2li 3lü detaylı diyor. 3lü 16. Haftada mı yapıyoruz?