36+1 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı kontrolde doktorum bebeğin amniyon sıvının yok denecek kadar az kaldığını söyledi obstetik usg ye yönlendirdi beni orada da sıvı çok az çıktı yarın sabah 9.30 acil sezaryen alıyoruz dedi. Bebeği 36. Haftada dünyaya gelip kuvöze giren veya girmeyen var mı? Ciğer geliştirici iğne yapıldı mı? Yazarsanız çok sevinirim🙏🏻