Homeless20 tugbasare hiç sanmıyorum canım hissedebileceğini çünkü çok küçük daha :) belki psikolojik olarak bebek hareket etsin de hissedeyim dediğin için öyle geliyor olabilir mi ?
Sinemarslannnn tugbasare 12.haftada hissedilmez canım bunu bir kaç doktordan duydum bağırsak hareketleri oluyor genelde ilk gebelik 20 den sonra hafif hafif ancak hissedersin
Boncukbeyinannesi tugbasare bağırsak hareketlerinizi hissediyor olabilirsiniz. Zaten ilk etaplarda sadece damar atması gibi nadiren hissediliyor
Busbus58 tugbasare 12 hafta imkansız hissetmeniz bağırsak hareketidir onlar. 15 ten sonra hissedersiniz
grlkayse45 Canım direk bebeğin hareketini hissetmiyorsun ama seyirmek diye bi tabir var ya içinde bişey seyiriyor gibi oluyo belki sen onu hissetmişsindir. Benim öyle olmuştu ilk zamanlar ☺️