Merhabalar oncelıkle benım sorum şu 36+4 günlük hamıleyım bugun doktora gıttıgımde kemık gelısımı geride dedı 2800 gram mış boyunu mu kasteddı anlamadım hemen gecıstırdı soramadım da basına gelen varmı bılgılendırecek olan varmı sızın bebeklerınızın kılosu neydı normal mi acaba kemık gelısımı gerıde ne demek vallahı hıc bısey anlamadım 🤷♀️