aezgi Merhaba hanımlar 20+6 günlük hamileyim biraz iş yapıyımm belime ağrı saplanıyor Yürümekte zorlanıyorum resmen son aylarda nasıl olcak hic bilmiyorum 😤 böyle ağrı yasayıp erken doğum riski olan oldumu acaba normalmi yani ilk hamileliğim tecrübesizim
Snszasla aezgi bende 20+0 ım benimde belim çok ağrıyor ya azıcık fazla otursam yada ayakta kalsam resmen kalçama vuruyor ağrısı erken doğumu etkileme olasılığı varmı ki bende merak ettim şimdi 🤔
aezgi Snszasla bilmiyorumki benimde simdi aklıma geldi niyeyse 😃 umarım yoktur klasık hamielik sendromlarıdır 🙂
Snszasla aezgi 😀bebek yukarı doğru çıktığı için belimize baskı yapıyor belkide sonrada biz evham yapıyoruz 😀
aezgi Snszasla olabilir canım artık o kadar net hissediyorumki bi tarafımda toplanıyor hep cok sert oluyor sağa sola dönemiyorum resmen 😂 allah yardımcımız olsun 😁
Snszasla aezgi bazen gece uykuda benim de karnım agrıyor dönerken filan zorlanıyorum toplandığı için mi öyle oluyor yoksa gaz sancısından mı acaba 😀
Snszasla aezgi ilk gebelik olduğu için halen ayırt edemiyorum onu canım 🙈 toplanıyor mu gaz sancısından mı oluyor ayırt etmeye çalışıyorum sürekli 🙊 ama hersey gayet normal ken birden karnıma ağrı ve sancı giriyor belli bi süre sürüyor sonra geçiyor bebiş yapıyor demekki
aezgi Snszasla benimde ilk gebeliğim ama geceleri ve sabah ilk uyandığımda böyle karnımın bi tarafı taş gibi oluyor pıt pıt kalp atısı gibi atıyor dönerken falan canım acıyor bebek diye düşünüyorum ben ☺️