Merhaba anneler 22+5 hamileyim eşim Suriyede görevde olduğu için evimde değil başka şehirdeyim bu yüzden devlet hastanesine hiç gitmedim gittiğim özel hastanede detaylıya 700 dedi yaptıramadım sonra eşim maaşı bekleyelim dedi randevu bulamadım eşim geldi ve bu hafta sonu evimize gidicez devletler geç olduğu için yapmıyormuş sizce detaylı yaptırmamam çok büyük bir sorun mu bebeğime karşı suçlu hissediyorum kendimi 😔 Bu arada ikili testini yaptırmıştım zamanında