Zeyyno_ yani aslında 1-1,5 haftadır çekiyorum azalır gibi oluyo sonra tekrar az kaldı diyorum ama ne sancım ne açıklığım var 40 ı bulurum diyorum kafam çok karışık. Zaten gelişimi de durdu doktor beklemeyelim doğurtalım seni dedi ama içimden nedense beklemek geliyo. Bilmiyorum hakkımda hayırlısı, sizde tez zamanda kucağınıza alırsınız meleğinizi inşallah.