17 haftalıkken samsunda ki doktorum kesin kız dedi Ankara da doğum yapacagım doktor ise erkek şuan 26+5 olduk bugun samsunda ki doktora geldim hıc bısey demedım baktı herseyıne cınsıyetıne geldı üç çizgi var bu kız dedi bende ankarada kı doktorun erkek dediğini söyledim tekrar baktı pipi gibi gözüküyor benzettim dedi siz bişey almayın dedi de nasıl almayın valla kafayı yicem artık böyle olan var mı ya ?? Doğurucam hala netleşmedi