fgmkus Kızlar 35 artı 4 olduk ama karnıma böyle regli agrııs yada üşütme ağrısı gibi bir şey giriyor sancı olabilir mi yada yalancı sancı böyle mi oluyor yaşayanlar var mı ilk hamileliğim o yüzden kontrole gitmelimiyim
Aysegulunlu Suan bende ayni durumdayim 😃 birde damla kan gelmiş peceteye ciddi birsey midir bilemedim
Yenianne17 Dijle bende öyleyim karnıma ağrı gideriyor ve ishal olarak çöküyorum tuvalete yarın kontrolde sorucam
Dijle Aynen şimdi internetten okudum cnm isalde kan olmadığı sürece bebeğe zarrari yokms ve bol siwi tuketmemiz lazımmış bide progestan kullaniosan onunda yan etkilerinde yazio zaten isal