Busrakara Merhaba 12+2 yim doktorum sadece hamsi yemem gerektiğini söyledi. Ne zaman büyük balık yemeye başladınız acaba
Gijok Busrakara doktorum dogurana kadar dip baliklarini yasaklamisdi kucuk baliklar yememi onerdi agir metalmi ne varmis dip baliklarinda ilerde otizm onlemek amacliymis falan gibisinden konusmusdu
Damalakko ecembugra53 hepsi değil bazıları zararlı belli başlı balıkları tavsiye ediyorlar sanırım şuanda da besi balık var mevsimi gelmedi diyorlar bende hala yiyemedim