İyi akşamlar kızlar 20+3üm 2 gündür çok kötüyüm ya sol yanımda öyle bir agrı var ki anlatamam size nefes alıp verirken sanki bıçak saplanıyor derin nefes almayı bırak esneyemiyorm bile basına gelen var mı acaba üşüttüm mü yoksa başka bi sebebi varmıdır?