Sosisi bir kere yedim sadece oda yarım yemiştim cünkü kaynatıp pişrince pembe su cıkıyor resmen sağlıksız ever ama lezzetli malesef 😕 sucuğu tüketiyorum ama oturduğum yerde cok eski bir kasap var güvenilir kendi cekip yapıyor o yüzden kimyasal ışıl işlem görmediği icin arada sırada tüketiyorum