Merhaba hanımlar ben 7. Ayıma girdim . Çok şükür . Fakat benim ek bir hastane bulman gerekiyor . Gittiğim hastanedeki doktor hafta sonuna denk gelirse girmiyor çok iyi bir doktor ama böyle de bir sıkıntı var . Gaziosmanpaşa da oturuyorum . Hastane ve bayan doktor tavsiyelerinizi bekliyorum hanımlar ☺️Bu Arada özel bahat hastanesine gidiyordum . Yine özel olarak önceliğim ama devlete gidip memnun kalanda yazabilir 😉🦋🌺